Punkty Obsługi Pasażerów w wakacje
W miesiącach wakacyjnych czynnych będzie szesnaście Punktów Obsługi Pasażera i trzy Punktów Kodowania Biletów.
Od poniedziałku 3 lipca POP Metro Księcia Janusza będzie czynny w innych godzinach – w poniedziałki 7.00-18.00, od wtorku do piątku 8.00-18.00.
Dwa punkty – na stacji metra Trocka linii M2 i Świętokrzyska linii M1 – w okresie letnim będą nieczynne. Najbliższe czynne placówki to na Targówku przy stacji metra Kondratowicza lub na Pradze Północ – Dworzec Wileński a w Śródmieściu – na stacji Centrum lub na Woli – Rondo ONZ.
Czas pracy pozostałych punktów nie zmieni się, będą funkcjonowały w stałych godzinach.
e-POP bez zmian
Przypominamy, że bez konieczności wychodzenia z domu i wizyty w stacjonarnym POP-ie, można skorzystać z elektronicznego Punktu Obsługi Pasażerów e-POP.
W e-POP szybko i bezproblemowo można załatwić sprawy związane z:
- wydaniem Spersonalizowanej Warszawskiej Karty Miejskiej / uprawnieniem Karty Warszawiaka lub złożeniem wniosku o uprawnienie;
- wydaniem Karty Ucznia,
- otrzymanym wezwaniem do zapłaty należności.
W przypadku pytań lub wątpliwości można umówić się na spotkanie informacyjne – nasi konsultanci pomogą w wypełnieniu wniosków, rozwieją wszelkie wątpliwości.
Informacje o funkcjonowaniu e-POP dostępne są na stronie e-pop.wtp.waw.pl.