Zamknięcie adresu windykacja@ztm.waw.pl
W poniedziałek 24 lipca adres mailowy windykacja@ztm.waw.pl został zastąpiony formularzem e-POP.
Zarząd Transportu Miejskiego wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników. Dotychczas, by złożyć reklamację lub wniosek windykacyjny należało wysłać wiadomość mailową na dedykowany adres poczty elektronicznej, opisując przedmiot sprawy i załączając odpowiednie dokumenty.
Teraz cała procedura jest prostsza i szybsza. Adres mailowy został zastąpiony formularzem, dostępnym w elektronicznym Punkcie Obsługi Pasażerów.
Intuicyjny formularz
Kwestionariusze dostępne w e-POP zawierają instruktaże, które krok po kroku pomagają użytkownikom w złożeniu odpowiednich wniosków. Zawierają czytelne opisy danych, które powinny zostać wprowadzone oraz informacje dotyczące niezbędnych dokumentów, jakie należy dołączyć do wniosku.
Wypełnienie formularza trwa dosłownie chwilę i – w porównaniu do tradycyjnej formy złożenia wniosku przez adres mailowy – zajmuje mniej czasu.
Jakie sprawy windykacyjne załatwisz przez e-POP?
Bez problemu w e-POP załatwisz kwestie związane z reklamacją dotyczącą: braku biletu, awarii biletomatu w pojeździe, braku karty miejskiej lub innego nośnika, braku dokumentu potwierdzającego bezpłatne lub ulgowe przejazdy.
Złożysz wniosek o: stan zadłużenia, skan wezwania lub wezwań do zapłaty wystawionych podczas kontroli biletowej, wezwanie przedsądowe i przedegzekucyjne, zwrot środków pieniężnych, potwierdzenie spłaty zadłużenia, rozłożenie zadłużenia na raty.
Dokonasz również zgłoszenia upadłości konsumenckiej.
Dedykowane formularze znajdziesz na stronie https://e-pop.wtp.waw.pl/ w zakładce “Windykacja / Reklamacja windykacyjna”.