Zmiany w punktach obsługi pasażera
Od nowego roku przestają funkcjonować dwa Punkty Obsługi Pasażera Warszawskiego Transportu Publicznego. Jednocześnie przypominamy, że wszystkie sprawy związane z kodowaniem biletów czy składaniem wniosków można całodobowo załatwić w elektronicznym Punkcie Obsługi Pasażerów e-POP.
Od 1 stycznia zamknięte zostają
- POP Dw. Zachodni,
- Punkt Kodowania Biletów w Wołominie, mieszczący się w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Wileńskiej 32
Pełna lista Punktów Obsługi Pasażera w Warszawie i okolicach dostępna jest na stronie internetowej Punkty Obsługi Pasażerów – Warszawski Transport Publiczny.
Przypominamy, że bilety długookresowe (także bilety metropolitalne) można doładować przez cała dobę, 7 dni w tygodniu w biletomatach znajdujących się nie tylko na przystankach, ale także w pojazdach.
Zachęcamy także do korzystania z całodobowego, elektronicznego POP-u. Umożliwia on nie tylko składanie wniosków, ale także daje możliwość umówienia spotkań informacyjnych online w aplikacji Teams. Pracownicy ZTM dostępni są od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-20.00, z wyłączeniem dni świątecznych oraz ustawowo wolnych od pracy.