POP na Zachodnim
9 grudnia został uruchomiony nowy Punkt Obsługi Pasażerów ZTM – na Dworcu Zachodnim. To już 19. warszawski POP.
Nowy POP został uruchomiony m.in. z myślą o pasażerach przyjeżdżających do Warszawy autobusami lub pociągami dalekobieżnymi, którzy przesiadają się do komunikacji miejskiej. Znajduje się w nowo wybudowanej części Dworca Zachodniego, od strony Al. Jerozolimskich (po zejściu schodami po prawej stronie, w szeregu okienek kasowych). Jest czynny przez siedem dni w tygodniu w godz. 7.00 – 20.00, z wyjątkiem świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra i Nowego Roku. Pasażerowie mają w nim do dyspozycji dwa stanowiska.
W nowym POP-ie można, jak w każdym innym:
– kupić bilety
– wyrobić Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską
– złożyć wniosek o wydanie uprawnień do Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka
– załatwić formalności związane z wezwaniem do zapłaty
– złożyć wnioski, reklamacje lub uzyskać informacje dotyczące funkcjonowania komunikacji miejskiej
– złożyć wniosek o zwrot biletu zakodowanego na WKM
To już drugi punkt obsługi w tej części Warszawy. Pierwszy działa w centrum handlowym Blue City (również przez cały tydzień).