Nowy POP na Dworcu Centralnym
Pasażerowie, którzy przyjadą do Warszawy pociągiem, wszystkie sprawy związane z komunikacją miejską szybko i bez problemu załatwią w nowym Punkcie Obsługi Pasażerów na Dworcu Centralnym. Nowy POP został uruchomiony 1 kwietnia.
Nowy punkt zlokalizowany jest w hali głównej dworca, po stronie Alej Jerozolimskich. Czynny jest we wszystkie dni tygodnia od godziny 6.00 do 22.00.
Przy dwóch okienkach pasażerowie mogą kupić bilety kartonikowe, rozkład jazdy, wyrobić sobie spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską oraz kartę Warszawiaka lub Kartę Młodego Warszawiaka. Pracownicy ZTM udzielają również wszelkich informacji dotyczących funkcjonowania komunikacji miejskiej. W POP-ie złożyć można również wniosek o zwrot biletu zakodowanego na WKM, przekodować bilet, złożyć odwołanie od wystawionego wezwania do zapłaty, skargę lub wniosek, jak również zwrócić bilet kartonikowy.