Rozliczyłeś już PIT za 2016 r.? Nie czekaj! Przedłuż ważność e-hologramu.
Wszystkie osoby, które chcą nadal korzystać ze zniżek w ramach Karty Warszawiaka a rozliczyły już PIT za ubiegły rok, zachęcamy do tego by od razu, bez formalności, bez stania w kolejce, przedłużyły ważność e-hologramu na Warszawskiej Karcie Miejskiej.
Warto przypomnieć, że termin ważności e-hologramów uprawniających do zniżek w ramach Karty Warszawiaka i Młodego Warszawiaka upływa 30 września 2017 r. Warto go jednak przedłużyć już dziś.
Jak to zrobić? Najprościej, bez konieczności wizyty w POP-ie lub w WOM-ie, można to zrobić w najbliższym stacjonarnym automacie biletowym. Można także skorzystać z możliwości przedłużenia e-hologramu we wszystkich biletomatach w pojazdach komunikacji miejskiej, które obsługują Warszawską Kartę Miejską.
Cały proces jest bardzo prosty. Po włożeniu karty do czytnika należy wybrać opcję przedłużenia ważności e-hologramu. Następnie potwierdzić (naciskając przycisk „TAK”), jeśli w dalszym ciągu posiadamy uprawnienie do korzystania ze zniżek. Kolejnym krokiem jest zaakceptowanie regulaminu i oświadczenie, że zgadzamy się na okazanie, po otrzymaniu wezwania od ZTM, stosownych dokumentów poświadczających uprawnienia do Karty Warszawiaka. Później pozostaje już tylko wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Po wgraniu e-hologramu można wyjąć kartę z czytnika. E-hologram zostanie przedłużony do 30 września 2018 r.
Osoby, które mieszkają w Warszawie, rozliczyły podatek za rok 2016 w stołecznym urzędzie skarbowym, a chciałyby uzyskać Kartę Warszawiaka, powinny zgłosić się do POP lub WOM wraz z prawidłowo wypełnionym wnioskiem, dowodem tożsamości oraz jednym z poniższych dokumentów:
– kopią pierwszej strony zeznania podatkowego opatrzonego prezentatą urzędu skarbowego, w którym zostało złożone zeznanie lub
– zaświadczeniem z urzędu skarbowego potwierdzającym fakt złożenia zeznania o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej straty) lub
– urzędowym poświadczeniem odbioru wydanym przez elektroniczną skrzynkę podawczą systemu teleinformatycznego administracji podatkowej (UPO) wraz z pierwszą stroną PIT i wygenerowanym numerem dokumentu zgodnym z identyfikatorem dokumentu UPO zawierającym wygenerowany numer dokumentu zgodny z identyfikatorem dokumentu UPO.