Komunikacja w komunikacji – Unikatowy projekt ZTM i Gadu-Gadu
W dniach 4-6 sierpnia Zarząd Transportu Miejskiego oraz operator komunikatora internetowego Gadu-Gadu organizują wakacyjną akcję pod hasłem „Podobasz mi się. Pogadaj ze mną teraz na GG”.
Za pośrednictwem komunikatora w telefonie komórkowym, warszawiacy będą mogli nawiązać bezpłatną wirtualną rozmowę, a kto wie – być może nawet realną znajomość np. podczas podróży komunikacją miejską. Akcja będzie także okazją do zdobycia osobistej Warszawskiej Karty Miejskiej z limitowanej serii ze słoneczkiem w żółto-czerwonych barwach GG (ale także stołecznej komunikacji). Uwaga! Ekskluzywną kartę będzie można zamówić tylko przez 72 godziny.
W 10 uczęszczanych punktach miasta – przy stacjach metra: Wilanowska, Pole Mokotowskie, Politechnika, Centrum, Świętokrzyska i Ratusz-Arsenał, a także przy rondzie Waszyngtona, rondzie Wiatraczna, przy Muzeum Narodowym oraz w Centrum Handlowym Wileńska użytkownicy „komórek” za darmo przez bluetooth będą mogli ściągnąć na swój telefon aplikację komunikatora Mobilne Gadu-Gadu. Dzięki niej, np. podczas podróży komunikacją miejską, będzie można umilić sobie czas poGGadanką ze współpasażerami. Na ekranie telefonu wyświetli się informacja, że w tym samym autobusie czy tramwaju jest osoba, która chce nawiązać kontakt (widoczny będzie tylko „nick”, bez numeru telefonu). Dla użytkowników telefonii komórkowej GaduAir korzystanie z usługi „Mobilne Gadu-Gadu” jest bezpłatne.
W okresie trwania akcji (tylko przez trzy dni!) pasażerowie wyrabiając spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską, będą mogli wybrać unikalny wzór, z charakterystycznym motywem słoneczka GG. Kartę z limitowanej serii zamówić będzie można także za pośrednictwem Internetu, na stronie personalizacja.ztm.waw.pl.
Wspólna akcja ZTM i Gadu-Gadu połączona będzie z propagowaniem personalizacji kart miejskich. Informacja o akcji dotrze do warszawiaków korzystających z komunikatora (w skali kraju przez Gadu-Gadu komunikuje się już co drugi internauta). W oknie komunikatora pojawi się pasek informacyjny i banner promujący akcję, a do taboru, gablot na stacjach metra oraz do Punktów Obsługi Pasażera ZTM trafią plakaty i ulotki informacyjne.
Więcej informacji będzie publikowanych na bieżąco na stronie portalu www.gadu-gadu.pl