Bilet Metropolitalny
CZYM JEST BILET METROPOLITALNY?
Oferta dedykowana mieszkańcom aglomeracji warszawskiej, uprawniająca do zakupu biletu długookresowego w 1 i 2 lub w 2 strefie biletowej ze zniżką. Bilet Metropolitalny kodowany jest wyłącznie na karcie miejskiej.
KTO MOŻE KORZYSTAĆ Z BILETU METROPOLITALNEGO?
Mieszkańcy gmin, które podpisały porozumienie z Zarządem Transportu Miejskiego w Warszawie ws. Biletu Metropolitalnego.
I PRÓG
Konstancin-Jeziorna
Wieliszew
II PRÓG
Radzymin
Zielonka
III PRÓG
Góra Kalwaria
Jabłonna
Józefów
Kampinos
Kobyłka
Legionowo
Leszno
Lesznowola
Nadarzyn
Nieporęt
Otwock
Ożarów Mazowiecki
Piaseczno
Piastów
Prażmów
Pruszków
Raszyn
Stare Babice
Sulejówek
Wiązowna
Wołomin
Ząbki
CENY BILETÓW METROPOLITALNYCH
Rodzaj biletu
30-dniowy (strefa 1+2)
30-dniowy (strefa 2)
I PRÓG
normalny
ulgowy
166 zł
83 zł
98 zł
49 zł
II PRÓG
normalny
ulgowy
150 zł
75 zł
82 zł
41 zł
III PRÓG
normalny
ulgowy
120 zł
60 zł
72 zł
36 zł
Rodzaj biletu
90-dniowy (strefa 1+2)
90-dniowy (strefa 2)
I PRÓG
normalny
ulgowy
406 zł
203 zł
250 zł
125 zł
II PRÓG
normalny
ulgowy
390 zł
195 zł
237 zł
118,50 zł
III PRÓG
normalny
ulgowy
330 zł
165 zł
212 zł
106 zł
GDZIE KUPIĆ BILET METROPOLITALNY?
Bilet można kupić w dowolnym Punkcie Obsługi Pasażerów (POP) ZTM albo w dowolnym automacie biletowym pojazdowym bądź stacjonarnym.
PYTANIA I ODPOWIEDZI DOTYCZĄCE BILETU METROPOLITALNEGO
Jeśli Twoja gmina podpisała porozumienie z Zarządem Transportu Miejskiego w Warszawie ws. Biletu Metropolitalnego to sprawdź w swoim Urzędzie Gminy jakie warunki należy spełnić, aby otrzymać kartę niezbędną do zakodowania na niej Biletu Metropolitalnego.
Lista gmin, które przystąpiły do oferty Bilet Metropolitarny.
Bilety mogą nabywać mieszkańcy gmin, które podpisały porozumienie z Zarządem Transportu Miejskiego w Warszawie. Należy sprawdzić w Urzędzie Gminy jakie warunki należy spełnić, aby otrzymać kartę, na którą będzie można zakupić Bilet Metropolitalny.
Lista gmin, które przystąpiły do oferty Bilet Metropolitarny.
W przypadku zagubienia karty udaj się do Urzędu Gminy w celu wyrobienia nowej karty. Jeżeli na zagubionej karcie był ważny bilet, to gmina wystawi zaświadczenie z imieniem, nazwiskiem, numerem zagubionej karty.
Z zaświadczeniem i nową kartą udaj się do dowolnego Punktu Obsługi Pasażerów (POP) ZTM w Warszawie celu przeniesienia biletu na nową kartę.