Bilet przez komórkę – operatorzy zewnętrzni
Zakup biletu na komunikację organizowaną przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie przy użyciu telefonu komórkowego jest możliwy za pośrednictwem aplikacji dostarczonych przez liczne firmy.
Istnieje możliwość zakupienia biletów czasowych, jednorazowych przesiadkowych, dobowych, 3-dniowych oraz weekendowych. Więcej szczegółów na temat poszczególnych aplikacji znajduje się na poniżej wymienionych stronach internetowych:
Reklamacje
W przypadku wystąpienia problemów z zakupem biletu bądź w celach reklamacyjnych należy skontaktować się na poniżej wskazane adresy mailowe:
- moBilet: pomoc@mobilet.pl
- mPay: bok@mpay.com.pl
- SkyCash: cok@strefa.waw.pl
- jakdojade.pl: kontakt@jakdojade.pl
- zBiletem.pl: kontakt@zbiletem.pl
- GoPay: biuro@gopay.com.pl