Punkt Obsługi Pasażerów na prawym brzegu Wisły
Od 18 czerwca jesteśmy na Dworcu Wschodnim. To pierwszy stały Punkt Obsługi Pasażerów w prawobrzeżnej Warszawie. Dzięki niemu mieszkańcy Białołęki, Pragi Północ i Pragi Południe, Targówka, Wesołej, Rembertowa oraz Wawra wiekszość spraw mogą załatwić bliżej swojego miejsca zamieszkania.
Przeszklony pawilon Punktu Obsługi Pasażerów ZTM znajduje się od strony ul. Kijowskiej (po prawej stronie budynku dworcowego). W placówce znajduje się kasa oraz punkt informacji. Odwiedzający będą mogli:
- uzyskać informacje o komunikacji miejskiej oraz taryfie biletowej,
- zakupić wszystkie oferowane przez nas bilety,
- złożyć zażalenie lub skargę,
- wyrobić spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską,
- odebrać Kartę zamówioną przez Internet.
Aby wyrobić Kartę na miejscu należy pamiętać o przyniesieniu własnego zdjęcia.
Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 20.
Spersonalizowane karty miejskie ma już w swoich portfelach 110 tysięcy warszawiaków. To efekt kampanii informacyjnej prowadzonej przez Zarząd Transportu Miejskiego, a także akcji wykonywania bezpłatnych zdjęć do kart. Co ważne, w punktach ZTM na ul. Senatorskiej i Dworcu Wschodnim (działa tam tymczasowy punkt personalizacji) fotograficzna promocja została przedłużona do końca wakacji.