Na wnioski czekamy do 17 sierpnia
Tylko do poniedziałku mają czas na złożenie wniosku o anulowanie kary pasażerowie, którzy zostali ukarani za niepełny podpis na karcie miejskiej.
Odwołania będą przyjmowane tylko do godz. 20 (godzina zamknięcia Punktów Obsługi Pasażerów ZTM).
Przypominamy, że zgodnie z uchwałą Rady Miasta, wezwania do zapłaty, wystawione po 2 czerwca za brak tylko jednego elementu podpisu, zostaną anulowane po spełnieniu następujących warunków:
- Pasażer złoży pisemną prośbę o anulowanie kary.
- W czasie kontroli pasażer okazał kontrolerowi swój dokument tożsamości, którego numer został wpisany na wezwaniu, a pozostałe dwa elementy podpisu były zgodne z tym dokumentem.
- W trakcie składania wniosku pasażer okaże Warszawską Kartę Miejską z uzupełnionymi danymi, nową – prawidłowo podpisaną lub kartę spersonalizowaną (ze zdjęciem, imieniem i nazwiskiem).
- Bilet, który pasażer okazywał w trakcie kontroli był aktywny.
Nie zostaną anulowane wezwania do zapłaty, które zostały wystawione w sytuacji kiedy na karcie brakowało więcej niż jednego elementu podpisu, bądź też jeżeli dane na karcie zostały w jakikolwiek sposób przeprawione lub usunięte.