Łatwiej na infolinię
Pasażerowie korzystający z infolinii ZTM będą mogli – od lutego 2011 roku – łatwiej uzyskać połączenie z numerem 22 194 84. 20 grudnia podpisano umowę na świadczenie usługi portalu głosowego z firmą wyłonioną w trybie przetargu nieograniczonego.
Portal głosowy uruchomiono w październiku 2008 roku – jednocześnie korzystać może z niego 6 osób. W przyszłym roku liczba możliwości zostanie podwojona – do 12. Usługę portalu głosowego dostarcza od początku i nadal będzie to robić firma Primespeech Łukasz Brocki.
Warto odnotować, że pytań kierowanych do infolinii jest ponad 20 tysięcy miesięcznie (styczeń 2010 – 29 896; czerwiec – 21 089; październik – 24 069). Większość dotyczy rozkładu jazdy (41-46 proc.) i „jak dojechać” (30-40 proc.) W Sekcji Infolinii zatrudnionych jest 12 osób. Infolinia działa przez całą dobę.