19115 – Zapamiętaj ten numer!
4 listopada uruchomione zostało miejskie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami Warszawa 19 115. To wspólne centrum kontaktu Urzędu m.st. Warszawy, urzędów dzielnic i miejskich jednostek, którego zadaniem jest usprawnienie i uproszczenie komunikacji między mieszkańcami i warszawskim samorządem. Pod tym numerem także można uzyskać wszelkie informacje związane z funkcjonowaniem warszawskiej komunikacji miejskiej.
Do dyspozycji warszawiaków udostępnionych zostało kilka kanałów kontaktu: numer telefonu 19115, samoobsługowy portal internetowy, aplikacja mobilna, poczta elektroniczna, sms, faks oraz chat. Centrum funkcjonuje przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Numer dotychczasowej telefonicznej infolinii ZTM – 801-044-484 będzie czynny jeszcze tylko do końca bieżącego roku. Pasażer dzwoniąc pod ten numer zostanie jednak automatycznie skierowany pod numer 19115. Dlatego polecamy by pasażerowie chcąc uzyskać informacje o komunikacji miejskiej, już teraz wybierali numer 19115.
Materiały informacyjne w komunikacji miejskiej, w których pojawia się numer 801-044-484 będą stopniowo aktualizowane.
Od początku przyszłego roku pasażerowie dzwoniący pod numer 801-044-484 usłyszą komunikat, że numer został zmieniony i zostaną poproszeni o wybranie numeru Centrum Kontaktu z Mieszkańcami Warszawa 19 115. Natomiast od 1 kwietnia 2014 r. stary numer zostanie wyłączony.