Pierwszy POP w centrum handlowym
8 lipca został uruchomiony nowy Punkt Obsługi Pasażerów ZTM – w centrum handlowym Blue City. To już 18 warszawski POP.
Nowy POP jest pierwszym punktem w centrum handlowym. Jako ciekawostkę można powiedzieć, że jest także wysunięty najdalej na zachód od centrum Warszawy.
POP działa w lokalu 28 na poziomie -1 (wejście od strony ul. Opaczewskiej, przy pętli linii 159 i 172). Jest czynny przez siedem dni w tygodniu w godz. 11.00 – 19.00. Pasażerowie mają do dyspozycji w nim dwie kasy.
W nowym POP-ie można:
– kupić bilety
– wyrobić Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską
– złożyć wniosek o wydanie hologramu do Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka
– załatwić formalności związane z wezwaniem do zapłaty
– złożyć wnioski lub reklamacje
– uzyskać informacje o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej.
– złożyć wniosek o zwrot biletu zakodowanego na WKM