ZTM wśród najlepszych polskich marek na YouTube
Według firmy MUSE, zajmującej się analityką i video marketingiem, kanał ZTMWarszawa na portalu YouTube w opublikowanym właśnie raporcie, znalazł się wśród najlepszych polskich marek w kategorii Transport pasażerski, obok firm takich jak np. LOT, PKP Polskie Linie Kolejowe, PKP Intercity czy Polski Bus.
MUSE zweryfikował zaangażowanie działających w Polsce przewoźników kolejowych, autobusowych, miejskich, linii lotniczych i korporacji taksówkarskich na portalu YouTube. Wśród 25 kanałów z branży transportowej, ZTMWarszawa zajął trzecią pozycję, w kategorii wyświetleń zebranych od początku jego istnienia. To największy organizator transportu miejskiego w Polsce i pierwszy, który na tak szeroką skalę wykorzystuje social media, również Facebook i Twitter, w komunikacji z klientem.
– Mamy świadomość tego, jak duży i jednocześnie niewykorzystany jeszcze potencjał stanowią materiały filmowe. Dlatego też w najbliższej przyszłości chcemy zintensyfikować działania w kierunku rozwoju tej formy przekazu informacji nie tylko dla tych, którzy na co dzień korzystają z komunikacji miejskiej, ale także dla wszystkich zainteresowanych stołecznym transportem publicznym – mówi Igor Krajnow, rzecznik prasowy ZTM.
Raport można pobrać tutaj: http://raport.yourmuse.io/