Zasady działania Punktów Obsługi Pasażerów
Zarząd Transportu Miejskiego dostosowuje pracę POP do nowych zasad określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia. W punktach może przebywać ograniczona liczba osób.
Obecnie czynnych jest dwanaście POP-ów. Pasażerowie niezbędne sprawy mogą załatwić w punktach zlokalizowanych: przy siedzibie ZTM – ul. Żelazna 61, na Dworcu Wschodnim, w centrum handlowym Blue City oraz stacjach metra na linii M1: Młociny, Plac Wilsona, Dworzec Gdański, Ratusz Arsenał, Centrum, Politechnika i Służew (czasowo w zamian uruchomiono POP Metro Imielin). Czynne są także POP-y przy stacji Dw. Wileński oraz Księcia Janusza na linii M2. Zmieniły się też godziny otwarcia niektórych punktów.
Ponadto, od wtorku 5 maja, ponownie otwarty został Punkt Obsługi Pasażerów w Legionowie. Zlokalizowany jest w legionowskim Centrum Komunikacyjnym przy ulicy T. Kościuszki 8a. W poniedziałki i wtorki pracownicy zapraszają w godz. 11.00-19.00, zaś od środy do piątku w godz. 7.00-15.00.
Od 19 maja, ponownie otwarty jest Punkt Obsługi Pasażerów w Piasecznie. Znajduje się w budynku stacji kolejowej Piaseczno. Pasażerowie mogą z niego korzystać w poniedziałek, środę i piątek w godz. 7.00-15.00, zaś we wtorek i czwartek w godz. 10.30-18.30.
Klientom, przebywającym w Punkcie, przypominamy o zachowaniu bezpiecznej odległości od innych osób oraz o zakrywaniu nosa i ust. W każdym punkcie są rękawiczki jednorazowe dla klientów, prosimy o korzystanie z nich w czasie pobytu w pomieszczeniu. Sugerujemy także dokonywanie płatności kartą. Każdy kasjer ma rękawiczki oraz środek dezynfekujący i po zakończeniu obsługi każdego klienta czyści stanowisko kasowe.