Wpisy – Warszawski Transport Publiczny

Wpisy

Tunel przy Dworcu Gdańskim otwarty

Tunel przy Dworcu Gdańskim otwarty

28 lutego, od wczesnych godzin porannych – już dla pasażerów pierwszego pociągu – zostało otwarte przejście tunelem łączącym Dworzec Gdański ze stacją metra i Żoliborzem.

W obu kierunkach po jednym torze

W obu kierunkach po jednym torze

1 marca wszedł w życie nowy rozkład jazdy linii S9. Inaczej kursują także pociągi Kolei Mazowieckich, na trasie z Warszawy do Chotomowa. Zmiany związane są m.in. z kolejnym etapem przebudowy Trasy Toruńskiej.

Rakowiec pojedzie szybciej

Rakowiec pojedzie szybciej

W odpowiedzi na opinie pasażerów ze Szczęśliwic i Rakowca, przedstawiamy szczegóły zmian przygotowanych przez ZTM dla tych osiedli oraz wyjaśniamy jakie czynniki mają wpływ na planowanie układu komunikacyjnego całego miasta w związku z budową centralnego odcinka II linii metra.

Trzy miesiące bez pętli przy Centralnym

Trzy miesiące bez pętli przy Centralnym

Rozpoczął się kolejny etap remontu Dworca Centralnego. 17 lutego została zamknięta pętla autobusowa znajdująca się pomiędzy budynkiem dworca i centrum handlowym Złote Tarasy. Autobusy korzystające z pętli mają postoje na przystankach zlokalizowanych w najbliższym sąsiedztwie dworca. Prace potrwają ok. trzech miesięcy.

Ważna informacja dla zamawiających bilety

Ważna informacja dla zamawiających bilety

Z powodu przeprowadzki do nowej siedziby przy ul. Żelaznej 61, zamówienia na bilety – do odwołania – należy przesyłać faxem bezpośrednionio do magazynu głównego przy ul. Chełmżyńskiej 180 A, na numer (22) 447 42 15.

Kontakt z ZTM

Kontakt z ZTM

Do 1 marca 2011r. – w związku ze zmianą siedziby firmy – nie będzie możliwy kontakt telefoniczny z biurem Zarządu Transportu Miejskiego.

Informujemy, że do Państwa dyspozycji pozostaje infolinia 24h: (22) 194-84

Wszelkie pytania prosimy kierować na infolinię.

Dodatkowo uruchomione zostały specjalne telefony z:

Działem Windykacji: +48664470558 oraz +48694401153

Cztery godziny bez personalizacji przez Internet i przeglądarki HAFAS

Cztery godziny bez personalizacji przez Internet i przeglądarki HAFAS

W czwartek (17.02.) – z przyczyn technicznych – w godz. 10.00-14.00 nie będzie możliwe złożenie przez Internet wniosku o wydanie spersonalizowanej Warszawskiej Karty Miejskiej (przez stronę personalizacja.ztm.waw.pl). W tych samych godzinach nie będzie dostępna wyszukiwarka połączeń HAFAS na stronie internetowej ZTM.

Przepraszamy za utrudnienia.

Do 1 marca 2011r. –

Jak powinny kursować autobusy w czasie budowy metra?

Jak powinny kursować autobusy w czasie budowy metra?

ZTM rozpoczyna konsultacje społeczne dotyczące tego jak powinna funkcjonować komunikacja miejska w czasie kolejnych etapów budowy centralnego odcinka II linii metra. Opinie i wnioski można przesyłać do 4 marca włącznie. Można je przesyłać drogą elektroniczną na adres konsultacje@ztm.waw.pl lub zgłaszać telefonicznie na numer (22) 194-84

Usprawniamy komunikację w Starych Babicach

Usprawniamy komunikację w Starych Babicach

1 marca Zarząd Transportu Miejskiego uruchomi dwie nowe linie autobusowe w gminie Stare Babice. Wprowadzone zostaną również korekty tras kilku innych linii obsługujących gminę.

Komórkowy wybór ze SkyCash

Komórkowy wybór ze SkyCash

Zarząd Transportu Miejskiego rozszerza dostępność biletów komunikacji miejskiej za pośrednictwem telefonów komórkowych. Pasażerowie – od 14 lutego – mogą kupić bilety czasowe ZTM dzięki aplikacji SkyCash w usłudze „Bilet przez telefon komórkowy”.

MobileMS
Open Font License