e-POP: elektroniczny Punkt Obsługi Pasażerów
Lokalizacja: https://e-pop.wtp.waw.pl/
Godziny otwarcia:
składanie wniosków: całodobowo
spotkania informacyjne online: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-19:30, z wyłączeniem dni świątecznych oraz ustawowo wolnych od pracy
dni ustawowo wolne od pracy: nieczynne
Teraz bez wychodzenia z domu, bez konieczności wizyty w stacjonarnym Punkcie Obsługi Pasażerów, możesz złożyć indywidualny wniosek o:
- Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską,
- Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską z uprawnieniami Karty warszawianki / Karty warszawiaka, Karty młodej warszawianki / Karty młodego warszawiaka,
- Uprawnienia Karty warszawianki / Karty warszawiaka, Karty młodej warszawianki / Karty młodego warszawiaka,
- Spotkanie informacyjne w temacie Warszawskiego Transportu Publicznego.
Uwaga! Za pośrednictwem e-POP’u nie ma możliwości wyrobienia abonamentu mieszkańca SPPN.
W tym celu należy udać się do dowolnego stacjonarnego Punktu Obsługi Pasażerów lub złożyć wniosek poprzez stronę internetową https://abonamentzdomu.zdm.waw.pl/.